Vos ICT Service Management is in 2010 opgericht. ICT Service management gaat om processen, technologie èn mensen en heeft als doel meer uit ICT te halen door ICT-diensten op gestructureerde wijze te benaderen en de samenwerking tussen leveranciers en afnemers van ICT te verbeteren.

Hoewel het juist de interactie tussen mensen, techniek en processen is die mij zo fascineert, kan ik op de volgende specifieke gebieden uitstekend uit de voeten:

  • Technologie: voormalig gecertificeerd Microsoft engineer en via diverse internationale klanten vanaf 1996 een uitstekende technische basis op het gebied van beheren van infrastructuur en applicaties opgebouwd;
  • Processen: gecertificeerd ICT Service Manager, veel ervaring met het inrichten van ICT-beheerprocessen, opgebouwd via het toepassen van de ITIL-procesmethodiek bij diverse internationale bedrijven en daarnaast met het opstellen van procedures en afspraken onder andere in een outsourcingssituatie;
  • Menselijk vlak: uitstekend in omgang met mensen op zowel operationeel als tactisch niveau en gewend aan het werken in een diversiteit aan ICT-organisaties.

Ik ben tevens opgeleid en ervaren in het projectmatig aanpakken van activiteiten (IPMA-D gecertificeerd). Krachtige competenties daarnaast zijn het ontleden en beschrijven van ICT-diensten en het bewaken en bijsturen van contracten (op gebied van kwaliteit, prestaties, kosten). Dit vanuit zowel klant-, als leveranciersperspectief.